Nice to meet you

Romy Koornneef

Team Marketing

Over Romy

Zolang als ik me kan herinneren ben ik al geïnteresseerd in de huizenmarkt. Vroeger ging dit met name om het "binnenkijken" in woningen, maar gedurende mijn opleiding Communicatie leerde ik steeds meer over marketing. Wat is het verschil tussen bedrijven en wat zorgt ervoor dat zowel koper- als verkoper voor een bepaalde makelaar kiest en wat triggert mensen om een huis wel of niet interessant te vinden? Kleine details kunnen een groot verschil maken.

Deze details zijn mijn uitdaging geworden: kunnen we er met marketing voor zorgen dat men voor een bepaald bedrijf kiest of verliefd wordt op een huis? Hoe zorg je voor dat beetje extra? Door te kiezen voor iets wat een ander niet doet, creatiever te denken en op zoek te gaan naar alle mogelijkheden. Content maken waardoor je je écht aangesproken voelt, verbinding maken.

Dit is waar we ons mee bezighouden op de marketingafdeling van Schieland Borsboom. Het zijn de details, het beetje extra, het creatief denken en de verbinding die Schieland Borsboom de makelaar maakt voor iedereen!

Alle medewerkers

Contact

HEB JE EEN CREATIEF IDEE?
NEEM DAN EVEN CONTACT OP!

MAAK EEN AFSPRAAK
Privacy verklaring*
Privacyverklaring*
*
Privacyverklaring*
*
Privacy verklaring*

Stap 1 van 3 - Reden afspraak

Waarvoor wil een je afspraak?*
Hoe wil je het gesprek?*