Partners
TEAM WORK MAKES THE DREAM WORK
partners
Moving Digital
Drie vrienden, één klushuis en heel veel kijkers. Het was dé inspiratiebron voor KijkMijnHuis. In een tijd dat social media nog niet bestond (tja, dat tijdperk heeft echt bestaan!) was KijkMijnHuis het platform waar iedereen de verbouwing online op de voet kon volgen. Inmiddels zijn we meer dan 10 jaar verder. En zijn wij uitgegroeid tot een serieus bedrijf met een set van innovatieve marketingproducten, ter ondersteuning aan meer dan 1.500 makelaars in Nederland. Daar zijn we best een beetje trots op!
Bouwhof
Bij Bouwhof vind je 20.000 m2 bouw, sanitair, keuken en interieur. Al sinds 1979 onderscheidt Bouwhof zich op de markt door het bieden van goede kwaliteit en service. Je kunt altijd bij Bouwhof terecht voor vakkundig advies van ervaren adviseurs. De slogan ‘Bezig met je huis’ is zeker niet voor niks. Je vind er alles voor binnen en buiten je huis. Door het ruime assortiment slaag je bij Bouwhof altijd!
Sumedia
Bij Sumedia zijn we er heilig van overtuigd dat alles waar we voor staan start met de manier waarop we onszelf van binnenuit herkennen en profileren. De manier waarop we werken en de prestaties die we leveren voor onze opdrachtgevers, maar vooral de opgewekte en kundige werkhouding die ons daarin kenmerkt. Het begint allemaal met een positieve, inspirerende werkomgeving en een duidelijk omschreven cultuur. Onze merkwaarden laten direct zien waaraan we te herkennen zijn. Sumedia is altijd in een actieve en positieve stemming, op de opdrachtgever gefocust en vertaalt dat ook door in de beleving om het merk heen.
Copaan
De software van Copaan is gebaseerd op de kennis van doorgewinterde aankoopmakelaars. Sterker nog, Copaan is geboren uit de frustratie van medeoprichter Amber Nooij. Tijdens de groei van de aankoopportefeuille van haar makelaarskantoor liep Amber tegen een aantal grenzen op. ‘Voor het optimaal bedienen van meerdere aankoopklanten is ondersteuning onmisbaar. Van hoeveel klanten kun jij alle wensen onthouden? Bij mij houdt het bij vier klanten wel zo’n beetje op. Om die reden heb ik in 2018 Copaan bedacht.’